A0:  چگونه برای جلوگیری از کاهش در عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای جلوگیری از کاهش در عملکرد کلیهدر درمانگاه، عملکرد کلیه، 20٪ بدان معنی است که تنها 20 درصد از که از کلیه آمد ممکن است کار نمی کند، این بیماری است در مرحله 4 بیماری کلیوی، و در نزدیکی مرحله (عملکرد کلیه کمتر از 15٪) 5. بنابراین بیمار به اقدام در حال حاضر برای جلوگیری از این بیماری را بدتر است.

عملکرد کلیه پایین تر، آسیب کلیه، تا زمانی که ما می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر، ما می توانیم عملکرد کلیه از کاهش محافظت می کند.

طب چینی دارای اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی، می تواند مشکل از ریشه کلیه را حل کند. معروف ترین آنها عبارتند از هفت درمان بالا، در همکاری با یکدیگر، آنها می توانند بافت های آسیب دیده بازیابی و محافظت از کلیه کسانی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه برای بهبود عملکرد کلیه.

هفت درمان بالا درمان داغ فشرده سازی، طیف وسیعی از درمان، چینی حمام دهان پزشکی درمانی، درمان با حمام پا، انما درمان و فتیلهگذاری درمان هستند. هر کدام از آنها دارای عملکرد خود را برای درمان پزشکان درمان های مختلف با توجه به نیاز ترتیب.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: درمان,کاهش عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815